.

keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Rouheista tunnustusta=)

Heippatirallaa ja kiitos viesteistä edelliseen=)

Takan loimussa on tullut istuttua ja sormikin on laastaroitu,jotenka virkkauksia on

jatkettu taas.Vaikkei mun taas vähään aikaan pitänyt virkata just yhtään mitään.Siinä

suhteessa,oon aika huono pitämään lupauksia.Kait mä olen sitten vähän riippuvainen

virkkaamisesta eikä nuo kätösetkään taho osata olla tekemättä yhtään mitään.Toivot-

tavasti ne ainakin nukkuessa on paikallaan;)

Olohuoneessa on uusi rouheinen raakalautainen pöytä.Tein sen itse

jokunen vuosi sitten.Oon pitänyt sitä ulkosalla.Mies sitä vähän korjaili

ja maalasin sen valkoisella uudelleen.Oonkin sitä tänään siirrellyt oikein

urakalla moneen paikkaan ja taas takaisin.Ja siinä sivussa siirtelin muitakin

pöytiä olohuoneen puolella,kun piti taas mallata ja mallata.Huomatkaa meidän

tapetti raja olohuoneen puolella.Meitä se ei haittaa.Minä en osaa tapetoida.Osaisin

kyllä aloittaa,mutta siitä ei taija tulla kun sanomista.
Tapetoidaan kun keritään.Siinä suhteessa osaan kyllä olla maltillinen.


Niin se rouheinen pöytä päätyi sitten viimein tuohon seinustalle.Onkin nyt

sellainen mukava laskualusta kaikelle mahdolliselle.Sieluni silmin asetin siihen

jouluisia karkkeja ja pähkinälautasia.Niin ja paljon kynttilöitä.





Nythän niitä onkin sitten kaksi rouhepöytää meijän olohuoneessa.Tämä pöytä

olikin tämän kesän operaatio.Oon siitä ylpeä,kun suunnittelin ja sahasin laudat

siihen ihan ite.Mies sitten akkuporalla kiinnitti osat toisiinsa.Oon sen sanonut

ennenkin,mutta rakastan rosoisuutta ja karheutta pöydän pinnassa.Saavat siitä

jotenkin sellaista elettyä tunnelmaa aikaiseksi.Tuo pikku jakkara tuossa pöydän

edustalla on mun viimeisin päähänpisto.Tai siis tuo kangas siinä istuimen päällä.









Siinähän niitä tunnustuksia taisi tulla.Sain sen Hannelta,punainen talo maalla,

blogista.Olen jo nöyrästi kiittänyt,mutta teen sen vielä uudelleen.Kiitos=)
Nämä tunnustukset on taas kiertänyt monessa blogissa,jotenka annan tämän

jakoon kaikille minun blogin lukijoille.Ken haluaa,ottakoon mukaansa.Ja eikun

tunnustamaan=)Lukijoista puheen ollen,tervetuloa pitsienkelin uudet lukijat=)

Sitäkin kautta löytää aina mielenkiintoisia,uusia blogeja.
Nähdään taas ja mukavaa viikkoa sulle=)







8 kommenttia:

Marika kirjoitti...

Ihanaa rrouheaa :)
Onnea tunnustuksesta!

Riitta Sinikka kirjoitti...

Onnea tunnustuksesta! ja KAUNISTA!!

Hannele Ruusukummusta kirjoitti...

Onnea tunnustuksesta!!!

Olet sinä taitava, kun osaaat pöytiäkin tehdä....ja virkata. Minä olen sellainen tumpelo käsistäni... ai mutta hei teinhän minä viimekesänä linnunpöntön....ja ihana itse...☺☺

En muuten olisi tuota olkkarin tapettijuttua huomannut, jos et olisi siitä maininnut...☺

JaanaElina kirjoitti...

Upeita pöytiä.Sopivan rouheita ja sopii teidän tunnelmaan.
Taitava olet.

Käsityöt koukuttaa.Täälläkin se ollaan huomattu.Ei haittaa pienet kippeetkään.

Upean väriset verhot olohuoneessa.Pitäisiköhän itsekin laittaa väriä ikkunaan kun on niin vaaleaa kaikki.Onneksi kuitenkin tilkkupeitosssa on väriä.

Mukavaa loppuviikkoa sinne.Kuulosti mukavalle tuo jouluiset karkit ja pähkinät.Nams.Ihanaa kun joulu on kohta taas.

Pia kirjoitti...

Grattis!
Hieno pöytä! Ja aivan huippuhienon siitä tekee ITSETEHTY!
Kuka tahansa pystyy ostamaan huonekaluja huonekalukaupasta, mutta itsetehty/tuunailtu tekee siitä kodin!

Hyvää loppuviikkoa!
-Pia-

sylvi kirjoitti...

Kaunista.
Olet niin taitava kun pöydätkin teet itse.
Oikein mukavan näköinen siitä tuli.
Hyvää viikonloppua myös sinulle!♥

Unknown kirjoitti...

Ihana itsetehty pöytä! Tykkään! Kaunista teilä on muutenkin... aivan ihanan tunnelmallista.Mukavaa lauantain jatkoa!

Jaana Kristiina kirjoitti...

Kiitos tytöt=)
otitteko tunnustuksen matkaan?Olette se kyllä ansainneet=)
Kivaa viikonloppua!