.

perjantai 28. syyskuuta 2012

Lahjuksia=)

Heippa!Mulle on tuputettu synttärilahjoja vielä tälläkin viikolla.Voi voi mitenkähän pitkään mä ihailin tuota lamppua paikallisen elektroniikkaliikkeen ikkunassa.Aina ohi mentäessä.Ikäänkuin varmistaen,että siellä se vielä on.
Armas sai mut itkemään,kun viikolla raahas sen meille kotiin.Osas kyllä yllättää mut täydellisesti.Täydellisen vanhan ajan tyyliin,vaikka onkin metallijalalla.Ei haittaa.Mulla on sellanen tunne nyt,että mä en tarviis enää yhtään mitään=)
Tuo lamppu saa minut hymyilemään=)Jotta ei ihan turha lamppu ole.
Minttukin soitti mulle viikolla,että tuu käymään.Mulla on sulle paketti.Olipa rakas tilannut mulle pinossa olevat kaksi tyynyä ja samanmoisen peitteen.Äärimmäisen mukavia tunnetiloja oon saanut kokea tällä viikolla.Ja kiitos kuuluu rakkaille=)
Oonkin pyöritellyt päässäni ajatusta,kun menen sunnuntaina Ikeaan,että hallitse halusi ja hillitse himosi.Niin ettei tule niitä hirvittävän isoja heräteostoksia.Ihmekauppa se Ikea.Silmät kiinni siellä vissiin pitäis kulkea.Tai ainakin hammasta purren.Tai ainakin miettiä sitä,että jos mulla on kaapissa jo sata lautasta,tarviinko mä niitä lisää.Mä oon aika nuuka.No,mutta hyvää viikonloppua sulle ja syyskuun viimeisiä päiviä=)

6 kommenttia:

Hannele Ruusukummusta kirjoitti...

IHANA lamppu...ihana mies sulla!
Ja tyynytkin ovat kauniit.
Mukavaa viikonloppua, myös sinulle!

Saraheinä kirjoitti...

Tuo lamppu on ihan minunkin makuuni! Hyvät viikonloput!

Peppi kirjoitti...

Oi ihanuus tuota lamppua, jotain tuommosta haluaisin meillekin. Ja onnea synttäreiden johdosta :)

Liisa kirjoitti...

Hyvää Syntymäpäivää Jaana Kristiina! Näin jälkikäteen...
Ihania lahjoja olet saanut yllin kyllin! Ja voi sun armasta, kun tekikin ihanan yllärin ton lampun kanssa. Eikä se ole se lamppu pelkästään mikä sua siinä hymyilyttää, vaan se rakkauden ele siellä taustalla <3
Ja söpöläiset ja ihan sun näköiset ovat kyllä myös nuo tyttäresi tilaamat jutut :)
Mun rupes älyttömästi tekemään mieli Brunbergin (?) tryffelisuklaita, kun katselit tuolla noita sun synttärilahjakuvia alempana...
Juu, hillitse himosi Ikeassa, se on paha paikka käydä, ei sieltä ikinä pääse suunnitellut/ tarvittavat jutut kassissa ulos. Joko ne listalla olleet on loppu tai ainakin tulee tehtyä aina sata muuta tosi tärkeää heräteostosta.. ;) nim. been there done that!
Hyvää viikonloppua!

Susanne kirjoitti...

Tosi kaunis lamppu on ja tyynytkin on niin ihania!
Ikea on kyllä sellainen kauppa ettei sieltä tahdo päästä ulos niin ettei kärryt ole täynnä tavaraa:)
Mukavaa viikonloppua!

Pia kirjoitti...

Hyvää syntymäpäivää! Olet tainnut olla erityisen kiltti, kun noin paljon lahjoja saat!?

Hyvää alkavaa viikkoa!
-Pia-